قیمت و خرید سرامیک بر پرسلان ایرانو

در این متن ما قصد داریم دستگاه سرامیک بر پرسلان ایرانو را خدمت شما معرفی کنیم پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

کیفیت سرامیک بر پرسلان

 

در این بخش قصد داریم کیفیت سرامیک بر پرسلان را با سرامیک بر معمولی مورد مقایسه قرار دهیم. تفاوت سرامیک بر پرسلان با سرامیک بر معمولی در چند چیز ملموس و قابل مشاهده می باشد. اول اینکه الماس یا تیغه برش آن مقاوم تر، تیزتر و با دوام تر است. این ویژگی تیغه دستگاه سرامیک بر پرسلان باعث لب پر نشدن سرامیک و کاهش پرتی سرامیک و زیبایی دو چندان سطح کار می شود دوم اینکه دسته آن با طراحی آرگونومیک و با متریال مقاوم به فشار و ضربه تهیه شده و کار با آن بسیار آسان بوده و باعث درد عضلات بازو و کمر نمی شود.

سرامیک بر دستی ایرانو

سرامیک بر پرسلان دستی

قیمت سرامیک بر پرسلان

با افزایش قیمت دلار و با توجه به اینکه این افزایش قیمت تاثیرات مستقیم و غیر مستقیمی بر قیمت های بازار دارد ولی شرکت (/iranotilecutter ) ایرانو نهایت سعی خود را انجام داده تا محصولات خود را با مناسبترین قیمت رقابتی جهت مصرف کننده و همکار، از چرخه تورم دور نگهدارد و بر پایه اصل مشتری مداری قیمت های خود را تعدیل ببخشد.

برای اطلاع از قیمت انواع سرامیک بر با ما در تماس باشید.

برای آشنایی با ویژگی های دستگاه سرامیک بر پرسلان ایرانو ابتدا نیازمندیم انواع سرامیک پرسلان را شناخته و تفاوت ها و مزیت های سرامیک پرسلان نسبت به انواع دیگر سرامیک را بشناسیم. سرامیک پرسلان نسبت به سایر انواع سرامیک دارای ویژگی های خاصی می باشد که درصد بالایی از مشتریان بازار سرامیک را به خود جلب کرده است.

سرامیک بر پرسلان

سرامیک بر پرسلان دستی
سرامیک بر پرسلان دستی

ویژگی های سرامیک پرسلان

از ویژگی های سرامیک پرسلان می توان از زیبایی بی نظیر و تنوع نقش و رنگ فراوان و انسجام و استحکام فراوان آن نام برد، درخشش و زیبایی فراوان و تنوع نقش و رنگ سرامیک پرسلان باعث شده تا بیشتر ساختمان های در حال احداث از این نوع سرامیک استفاده کنند.

اما به غیر از ویژگی هایی که بیان شد و ویژگی های ظاهری و به اصطلاح مصرف کننده پسند می باشد ویژگی های خاص و مهمتری برای سرامیک پرسلان مورد انتظار است که بیشتر مهندسین و آرشیتکت ها هنگام خرید سرامیک به آن توجه بیشتری دارند. این ویژگی ها را ویژگی های فنی سرامیک می نامند که عبارتند از:

(جذب بسیار کم آب– اندازه وکیفیت سطح – ضریب گسیختگی – مقاومت در برابر سایش عمقی – سختی سطح – انبساط حرارتی – مقاومت به شوک حرارتی – مقاومت در برابر یخ زدگی – مقاومت در برابر عوامل شیمیایی)

انسجام و استحکام سرامیک پرسلان هم باعث شده که تولید کنندگان سرامیک با اطمینان بیشتری سرامیک های متنوع تر در ابعاد و اندازه های بزرگتر و ضخامت بیشتری تولید کنند. ولی در نظر داشته باشید برای ایجاد این انسجام و استحکام بیشتر باید متریال و مواد تشکیل دهنده سرامیک پرسلان فشرده تر شوند که این امر موجب ایجاد شکنندگی و تردی بیشتر سرامیک پرسلان شود. و به این صورت یک چالش جدید ایجاد می شود که هنگام برش سرامیک نشکند و یا لب پر نشود.

این چالش با استفاده از تیغه های الماس بسیار تیز و ساختار فیزیکی هوشمندانه سرامیک بر پرسلان ایرانو مرتفع گردیده.

معمولی ترین ضخامت کاشی پرسلانی حدود ۸-۱۰ میلیمتر است. با این وجود در موارد ویژه ای ضخامت ممکن است تا ۱۵-۲۰ میلیمتر نیز افزایش یابد.

با توجه به اینکه ضخامت و اندازه طول و عرض و همچنین استحکام و انسجام سرامیک پرسلان بیشتر از سایر انواع معمولی سرامیک هست مجبور هستیم از دستگاه سرامیک بری استفاده کنیم که قادر به برش سرامیک ضخیم باشد. برای این هدف بهترین گزینه سرامیک بر پرسلان می باشد.

در چند سال اخیر با گرایش انبوه سازان و پیمانکاران ساختمان به استفاده هر چه بیشتر از انواع سرامیک پرسلان مصرف لوازم جانبی مرتبط با سرامیک پرسلان هم افزایش یافته ، در همین ارتباط میزان خرید سرامیک بر پرسلان ایرانوهم افزایش چشمگیری یافته است.

سرامیک بر پرسلان

یکی دیگر از تفاوت های سرامیک بر پرسلان با سرامیک برهای معمولی در جنس کفی آن می باشد در سرامیک برهای پرسلان جنس کفی از آلومینیوم مقاوم به فشار و ضربه تهیه شده و در نهایت سرامیک بر های پرسلان دستی دارای کیفیت استاندارد و عالی و سبک و قابل حمل و نقل و استفاده در هر محل دلخواه و تهیه شده از بهترین مواد و متریال گرید A استاندارد وبدون نیاز به برق و با قیمت بسیار استثنایی و مناسب در فروشگاه ایرانو تیله کاتر موجود می باشد.

از ویژگی های این نوع سرامیک بر می توان به عدم ایجاد گرد و غبار در محیط کار اشاره کرد همان گونه که اطلاع دارید سرامیک برهای برقی با ایجاد گرد و غبار به مرور زمان باعث بروز مشکلات تنفسی همچون عفونت ریه و حنجره و سینوس های صورت می شود که به مرور زمان با تداوم این مشکل شخص کاربر دستگاه و نیز افراد همکار وی نیز دچار انواع عفونت های بدخیم تنفسی می گردند.

از ویژگی های دیگر این سرامیک بر بدون صدا بودن آن است مدل های برقی سرامیک بر با ایجاد آلودگی صوتی در محیط کار در دراز مدت باعث کم شنوایی و یا ناشنوایی و در کوتاه مدت باعث وزوز گوش و سردردهای تهاجمی می شود.

به همین دلیل سرامیک بر پرسلان ایرانو از طرف واحد بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت هم توصیه می شود. جهت خرید سرامیک بر پرسلان با ما در تماس باشید.

سفارش آنلاین وخرید سرامیک بر پرسلان ایرانو